Kraffts Gastro Mash, er upplevelse av den?

Oj, så länge. Fast det är klart, om jag tar in hästarna och ger en tuss hö, sen rider och kör innan de får fodret precis innan de går ut, så borde det funka.

Ja alltså det är mest att det är min rutin. Tar in och blöter hästmaten, gör kvällsrutin och nattning för barnet, matar dom innan jag blir för trött.

Skulle säkert räcka med en timme.
 
Oj, så länge. Fast det är klart, om jag tar in hästarna och ger en tuss hö, sen rider och kör innan de får fodret precis innan de går ut, så borde det funka.
Jag har som rutin att alltid fixa burken det första jag gör när jag kommer till stallet. Men jag blandar i varmvatten på vintern.
(Ger inte detta utan lusern mm)
 
Är det smakligt? Har en kräsen liten kille :)

Min, som alltid varit ganska svalt inställd till alla kraftfoder och masher och sånt men eg inte direkt varit kräsen som sådan tycker att Gastromashen är så fruktansvärt god att så fort hon ser mig stå och pyssla med något vid spolspiltan (brukar fylla vatten ur slangen där till mashen) eller ser mig gå dit med en hink eller balja börjar hon brumma som en besatt och slå i boxdörren. Börjar nästan bli ett problem så hon håller på 😅
 

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 113
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 515
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 937
Senast: Hazel
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
617
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp