Eskadron - Boots med ludd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Whatahotgirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 143
W

Whatahotgirl

Jag funtar på att köpa eskadrons boots med fårskinnsludd men hur tar ni hand om dom? Fastnar det inte mycket grus och smuts?

Lägg gärna in bilder på använda boots så man ser hur mkt fårskinnet slitits :p intressant att se.

Sv: Eskadron - Boots med ludd

Jag har tre par.
Inga bilder, de är nog nästan 2 år gamla, förutom ett par, de är bara några månader.
Kardborren lossnade typ direkt så då lämnade jag in dem till en skomakare som sydde fast dem. Så nu sitter de bra ;)
Fårskinnet är på två par fortfarande fint (men så är jag pedant också) på det tredje paret är fårskinnet hemskt, vilket beror helt på min pappa!! Som tvättade dem i maskin, dumma pappa.

Sv: Eskadron - Boots med ludd

Kan tillägga att om du bara ska ha dem i hagen lr som slit och släng, så har det nu kommit (Nytt för mig iaf...:p) ett par likadanna från Three horses tror jag det är.
Verkar precis likadanna, men vet ju inte hur kvalitén är... Trord e ligger på 250 kr :D

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 475
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 146
Senast: Blyger
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 336
Senast: verser
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
13 341
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka