Eskadron Climatex paddar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare The_grinch
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 188
T

The_grinch

Funderar på att köpa Eskadron Climatex paddar då hästarna ev. ska åka lastbil o då inte får ha transportskydd. Vad tycker ni som har dem om dem? De kan väl användas som stall bandage-paddar också?

Sv: Eskadron Climatex paddar

skulle jag också tatt.. de är så fluffiga!

Jag med. Funderar på att köpa såna, har känt på dom, jättemysiga!

Dollar

Varför får dom inte ha transportskydd? Eller menar du att dom inte KAN ha? :confused:

De som kör vill inte att de ska ha transportskydd, vet inte varför men jag tror att det är för att flera inte gillar dem och står och sparkar pga dem...Ingen aning men kommer man dit med transportskydd får man snällt ta av dem om man vill åka med...:crazy:

Nja, har tittat på dem men vill nog ha ett par som är lite nättare...

när hästarna åker längre sträckor så är dem ju alltid lindade + boots

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 417
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 219
Senast: super
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 269
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka