Eskadron grimma

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ingrid och Lukas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 644
I

Ingrid och Lukas

Vart i Sverige kan man köpa dem? Gärna via internet.

Såg dem på en hemsida i Tyskland och blev sugen...

~Ingrid

Sv: Eskadron grimma

Var bor du? Jag vet flera affärer i Sthlms-området som säljer Eskadrons grimmor, täcken, lindor etc.

break_a_leg: I Älvsbyn mitt emellan Boden, Luleå och Piteå...

Zlatan: Ska kolla adressen du nämnde nu på en gång, tack!!!

Har sökt på internet men inte hittat en enda ridsportsaffär som har dem på sin hemsida. Här i norr finns de inte i alla fall, inte som jag kunnat hitta.

Okej.. ja då kan ju utbudet vara lite begränsat (jag har bott i umeå i 12 år så jag vet hur svårt det e att hitta specifika hästgrejjer..Sen när jag flyttade till sthlm så behövde jag bara ta mig 1km till 3 stora hästsportaffärer med allt man behöver:D )

Eskadrons produkter brukar finnas på Granngården. Här har jag sett många i Örebro i alla fall, men även i Aksersund emellanåt. Brukar finnas både grimmor, lindor m.m. från Eskadron.

För ett tag sedan så såg jag en skitsnygg Eskadrongrimma - en svart med guldtryck på nosremmen. Jag tror det stod ungefär "Eskadron Premium Collection" eller någonting liknande. Någon som vet var man kan få tag på en sådan? :)

Kolla på mitt tidiagre inlägg, den finns på bild där.
(min häst -min grimma :D )

Den finns på alla de större ridsportaffärerna i Sthlm, jag köpte min på Mustang.

Hej,

I dag kom min blåa eskardon grimma med tillhörande (flerfärgat) grimskaft på posten. Supersnygg och jag känner mig så nöjd :love:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 226
Senast: dukie
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 421
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 960
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 317
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m