Eskadron senskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Supersonic_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 775
S

Supersonic_

Har köpt ny sadel och träns i brunt nu och behöver snabbt ett par matchande skydd :angel:
Är det någon som har Eskadrons senskydd hemma och skulle kunna mäta hur höga dom är? Pållen kan ha max 23cm höga och jag vet inte vilken storlek jag ska ta :crazy:

Sv: Eskadron senskydd

Är du säker på att han inte vill ha Veredus med läderinsida? ;) :angel:

Tack för svaret :bow:
Någon som vet hur höga Full är? Cob finns väl inte? (flexisoft)

Vanliga är 22.5cm, flexi är 21.5cm. Då har jag bara mätt plasten, inte neoprenet som sticker ut. Det är ju mjukt så.. Eskadron är korta, så borde funka med full.

Tack så mycket! :) blir nog ett par såna

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
285
Senast: Emuliiaa
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 901
Senast: 13579vas
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
812
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 267
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet