Eskadron skydd!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Han_naH
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 1 792
Sv: Eskadron skydd!

Jag har haft två fuxar i rad..min nuvarande är mörkfux. Har svarta eskadron, svart utrustning. Men brunt är ju snyggast om man har brun utrustning.
Tycker inte det är FULT med svart på fux.

Jag har också en fux + brunt läder och jag har bruna flexisoftisar, skitsnygga är dom, fast dom börjar bli lite slitna nu... Annars tycker jag den beiga/cognac färgen är ganska snygg...

Bruna är väldigt fint på fuxar. Eskadronskydden är verkligen superbra! Jag har vita till mina två fuxar, och det är hur snyggt som helst till tävling :)

ähh, det gick inte så med att sno tråden.. attsingen då ;) tror att min mini pålle har för grova ben för ponny, annars är de nog lagom... äh, får kolla upp det ngn gång...

Då blir det ett par bruna :)
Har ett par svarta "märkeslösa" nu, och sååå himla fult är det väl inte, men det blir nog bättre till lädret ;)

Han_naH skrev:
Måste bara ha lite smakråd. Vad ska man köpa för färg på eskadronskydden, de helt vanliga senskydden, svart, brun eller gråa?
Har en fux, brunt läder.
Tror jag hoppar de gråa på direkten, men vad är snyggast svarta eller bruna?
I-landsproblem :angel:

självklart bruna om du har brunt läder.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 439
Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
547
Senast: Shixle
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Ramona
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025