Eskadronboots

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 715
N

Notorius

Finns det vita Eskadronboots med fårskinnskant?
Har ett par vita Eskadron i konstläder redan :p

Sv: Eskadronboots

På en sida som säljer bootsen står det inget om några vita iaf, bara svarta.
Det visas heller inga vita på Eskadrons hemsida:
glocken480_462.jpg

Precis, det verkar bara som om att de finns i svart. Lite synd för jag tror både vita och bruna också hade gått åt, man kanske borde höra av sig till Eskadron om detta - om tillräckligt många har samma önskemål kanske de börjar producera vita och bruna också med fårskinnsludd? :idea:

jag startade ju en sån här tråd för ett tag sen fast undrade om de fanns bruna med ludd :p
men då va de nån som svarade att hon hade eller om de va kompis som hade bruna med ludd. så de finns ju, frågan är bara var.. :/ beställde från Horze, dom skulle kolla om de fanns bruna med ludd! får se va dom säger

På Hansbos hemsida står det att det inte finns, men du kan ju ringa till dem och höra, det kanske finns, vem vet ;)

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 898
Senast: Görel
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 406
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 317
Senast: Silje
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka