Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som sett och testat dem? Var på citygross häromdagen och hittade linhdor där hälften var akryl, tror jag, och andra hälften såg ut som deras climatexpaddar.
Borde ju vara bättre än de med fleece/elaskisk? Fast de var rätt dyra, 300 nånting fört två st.
Jag har flera set med sådana och de är HELT ok. Det tråkiga med de gamla är att man fick linda på "fel" håll på vänster (tror jag det var) benpar för att Eskadronmärket hamnade upp och ner annars.
De nya har de rättat till det på så man slipper störa sig. Annars är de bra, paddarna är ju precis som deras vanliga, kanonbra och den elastiska delen är också bra. Enda minuset är att lindorna är lite korta. Men vill du ha dem så köp dem, de är snygga och bra!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...