eskadronlindor med inbyggd pad

orion_x

Trådstartare
Någon som sett och testat dem? Var på citygross häromdagen och hittade linhdor där hälften var akryl, tror jag, och andra hälften såg ut som deras climatexpaddar.
Borde ju vara bättre än de med fleece/elaskisk? Fast de var rätt dyra, 300 nånting fört två st.

Sv: eskadronlindor med inbyggd pad

Jag har flera set med sådana och de är HELT ok. Det tråkiga med de gamla är att man fick linda på "fel" håll på vänster (tror jag det var) benpar för att Eskadronmärket hamnade upp och ner annars. ;)

De nya har de rättat till det på så man slipper störa sig. Annars är de bra, paddarna är ju precis som deras vanliga, kanonbra och den elastiska delen är också bra. Enda minuset är att lindorna är lite korta. Men vill du ha dem så köp dem, de är snygga och bra!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 020
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 789
Senast: ako
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 936
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈