Eskadrons neoprenboots

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 917
H

Havregryn

Ni som har L och XL vad har era hästar för storlek på skorna? Jag har bara M boots från dem och en av de nuvarande hästarna är bamsestor så sitter och funderar vilken storlek jag ska ta...

Sv: Eskadrons neoprenboots

Min jättehäst med 5: or (ja det är ett halvblod:D) är XL lagom på, den andra med 4: or är de för långa på, L passar bra på den.

Senast ändrad av en moderator:

haha 5 or, *skrattar* hur stor är den?? 2 m eller? min på 185 har 4 or.. hehe... ska då prova ta L, borde bli bra på han med då..

ynka 175 om man jämför med din...:D

Mina hästar (normala halvblod 167-170) har L.
Har även några XL också men det blir fårlånga.

oj då, då han han dassa lock din fötter :P

vilken storlek på fötterna har dem?

Nej. Helt normal. Samma med min kompis häst, han har också små hovar och behöver XL i Eskadron.

hmm.. nu är jag kluven. Hur mkt skiljer de sig på själva längden på l och xl? Någon som vet?

Jag mätte XL idag till 58 cm längst ner och typ 29 högst upp, kan fota i morgon.

Liknande trådar

Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 222
Senast: aglaonema
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Islaend
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag har den dåliga förmånen att ha en häst som kliver av sig skorna hela tiden och får ställa in så många träningar att vi aldrig kommer...
Svar
11
· Visningar
675
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka