Eskadrons nya flexisoft?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 102
F

Farouk

Kommer dom komma ut i mindre storlekar också?
Är det bara någon slags "provupplaga" dom kör med nu? :confused:

tycker oxå dom borde finnas i ponny.

men om man vill ha sån mjukdel, ¨kan man ju köpa hööks kopior, mkt billigare :smirk:.
duger bra enligt mig.

de ska ta bort hööks equi-guard hörde jag idag (framskydden alltså)

Finns det någon nyare upplaga av flexisoft, eller menar ni den flexisoft som funnits ett par år redan?
Mina är iaf jättebra, har haft dom 1-2 år typ.

ja fast vill man skona pållen från skav
samt hålla dom hela typ X10 längre bör man
nog satsa på eskadron...

Det var lustigt :crazy:
Har inte sett dom på nån internetsida förrän ganska nyligen :confused:

fast ja har sånna equi-guard. använder dom jättemycke å dom e superbra. inga av hästarna har fått nå skav, å dom håller jättebra hittils. Väldigt nöjd med dom då jag tycker att det tar emot lite att lägga ut 500 spänn till för eskadron med flexisoft.

mina flexisoft har jag haft ett bra tag!
cross country är väl nyast, såg dem på börjes, typ fälttävlansskydd, täckte hela benet (runt om alltså)

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 409
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
232
Senast: Fibusen
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
550
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Vi som letar häst II