Eskadrons nya skydd!

Sv: Eskadrons nya skydd!

Dom svarta var coola!
Dock var det inte så snyggt med ljusblått på dom bruna.. det skär ju sig om man har ett schabrak i nån annan färg :p

För att de går runt kotan och kan klämma när man hoppar. De verkar då ungefär som vissa teknikskydd.

Det beror faktiskt på hur hårt man drar åt när spänner dem.
Frågade en Eskadron representant i Tyskland, han sa att många drar åt sina skydd aldeles för hårt över lag.

Kanske något att tänka på för de kontrollanter som ska kolla skydd på tävlingar framöver.

Q

Senast ändrad av en moderator:

kl..

tyckte de nya eskadron var skitsnygga!

det nån nämnde om bakskydden, är de samma som zaldi, lami cell och nån annan också har, teknikskydd-liknande?

och på denna sidan där de kostade 65 euro.. är det då bara fram eller både bak och fram.. min ponny kan inte ha sådana bakskydd som de är teknikliknande...

*delvis kl*

Någon som fått hem dessa skydd??

dom kommer garanterat finnas där. skara hästsport fick in dom idag. skara ska ju till ghs så kolla där.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 086
Senast: Ajda
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 839
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 319
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 987
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka