Eskulapstav-bara för läkare?

För mig är detta symbolen för SSK, men jag är inte vårdpersonal och kan ha helt fel

star-of-life-emt-symbol_177096122.jpg

Ett bä-får, precis :) en symbol för mig, älskar får, har prydnadssaker, handdukar, gardiner, sänglinne osv med får på, så av de alternativ som fanns för bilder att ha på namnskylten så var får det som representerade mig bäst. Och operationspersonen. Den sistnämnda funkar dåligt på akuten. Det är ett rätt sött får ;)
Vet du hur det kommer sig att just fåret används för akuten?

(OT: Får är gulliga. Fick nyligen en så fin fårbricka:)
12749945_431762180355606_281471232_n.jpg

Stor bild, sorry.

Vet du hur det kommer sig att just fåret används för akuten?

(OT: Får är gulliga. Fick nyligen en så fin fårbricka:)
12749945_431762180355606_281471232_n.jpg

Stor bild, sorry.
Fantastisk bild :)
Fåren hör egentligen inte till akuten, utan det är bara jag som försökte hitta en bild som representerade mig på namnskylten jag har på akuten. Tyvärr. Mer får till folket hade varit bra ;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 222
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 866
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 589
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 986
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka