Ett lågpris-alternativ till Back on Track?

L

lojsan_

Nu får ni nog dagens asgarv men....

Min pappa jobbar mycket med dansgolv och hittade för många år sedan ett sorts isoleringsmaterial som reflekterar värmen (och gör den typ 2 ggr så stark lr nåt) i en riktning.
Jag vet inte så jättemycket om Back on Track, men har länge velat ha det till min hund. Jag har inte riktigt råd med Back on Track, så vi tänkte prova att lägga en bit isolering där hon brukar ligga... Vad tror ni om detta?
 
Sv: Ett lågpris-alternativ till Back on Track?

Läs mer om BoT på backontrack.nu. Materialet har unika egenskaper och tror inte du får samma effekt med isoleringen. Möjligtvis tycker din hund att det är varmt och skönt att ligga på den och visst skulle du kunna få en effekt att den blir lite mjukare i musklerna av värmen. Fast jag vet inte.... Själv har jag BoT till hästen och visst är det dyrt men värt varenda krona. Man kan ju köpa vaddstycken till häst och sy in i ett hundtäcke tex :idea:
 

Liknande trådar

Utrustning Min häst är precis som mig, har problemmuskler och blir lätt stel och spänd, framför allt i ländrygg, bogar och kring M...
Svar
13
· Visningar
3 302
Senast: Loppz
·
Hästvård Har just beställt Back on tracks hasskydd till hästen inför den stundande operationen. Efter vad jag förstått så är det svårt att få...
Svar
5
· Visningar
1 634
Senast: MonteRose
·
R
Hästvård Min foderhäst har kissing spines. Har funderat på Back on Track-täcke, eller kanske ländtäcke. Någon med en KS-häst som har provat det...
Svar
2
· Visningar
1 346
Senast: Marita73
·
S
Hästvård Använder Back on Track på min häst som ha en senskada. Jag håller på att vänja henne vid dom för att hon skall kunna ha dom hela...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Ia4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp