Ett nytt spel!!

Sv: Ett nytt spel!!

Kul - men mitt tålamod tröt till slut, så jobbigt att börja om från början så fort man körde in i väggen. ;)

Äsch, alldeles för svårstyrt!! :mad: Fattar inte varför den j**la bollen skulle svänga åt fel håll för hela tiden? :eek: ;)

Kul :D Jag orkade bara till andra banan med de här röda väggarna.. störigt att måsta kämpa sig tillbaka enda från början när man dör :cool:

jag får typ ingen kontroll över bollen, blir galen! nu ger jag upp ..

Bara att använda piltangenterna, fast tålamodet tryter i bana nr 2 när man blir brutalt studsad mot kanten och dör. :smirk:

Oki, tack! :bow:

Kom till de röda studs-väggarna, sen tappade jag kontrollen... :crazy:

Nu ska jag laga mat, sen :devil: ! *revanch*

Liknande trådar

IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
984
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 661
Senast: lizzie
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 654
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma... 2
Svar
23
· Visningar
4 947
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden