Z
zetor
Intressant
http://www.youtube.com/watch?v=7zpILX1KWv0
http://www.youtube.com/watch?v=7zpILX1KWv0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Coolt! Grattis!
Finns det olika nivåer på hur "svårt" det ska vara? Alltså typ att ämnet ska vara förpackat på nått visst sätt eller så? Tänkte på det som Fredrik gjorde med te, kaffe och plastpåse..
Menar du att han kontaminerade programmet med sin närvaro, eller att han tafsade så mycket på påsen?![]()
För att göra det enkelt så hade jag valt ett lätthanterligt ämne. Lagerblad, ( lätta att ta med tång, och sticka in lite överallt osv ) kong, puck, ( går att dela i små små bitar och är inte dyrt att köpa nytt ) kaffeböna m.m.
Tänk praktiskt så finns det massor att välja mellan.
Vad gäller mobilen så är nog det i svåraste laget om du inte kan tänka dig att sätta något "märke" å mobilen. En klistergrej eller liknande hade säkert gått att lära in som etikett.![]()
För att göra det enkelt så hade jag valt ett lätthanterligt ämne. Lagerblad, ( lätta att ta med tång, och sticka in lite överallt osv ) kong, puck, ( går att dela i små små bitar och är inte dyrt att köpa nytt ) kaffeböna m.m.
Tänk praktiskt så finns det massor att välja mellan.
Vad gäller mobilen så är nog det i svåraste laget om du inte kan tänka dig att sätta något "märke" å mobilen. En klistergrej eller liknande hade säkert gått att lära in som etikett.![]()
kong och puck, vad är det? *känner mig korkad*
Ja jag kanske kan hänga ngt på mobilen, en liten påse med lagerblad i![]()
Bara att börja lära han "tofflorna", "morgonrocken", "kaffet" och "tidningen" så är dagen räddad![]()
Hur lärde du in? Ska man börjar med att han ska ta tassen på ämnet och så berömma och sen efterhand även lägga på skallet samtidigt som han markera med tassarna? Eller ska man göra på annat sätt?
Nu om man t ex be han att hämta benet och det råkade ligga inkilat under en möbel eller uppe på något högt så brukar han skälla för att amrkera att man ska komam och hjälpa honom. Kommer man inte kommer han och "hämtar" mig och vekrligen visar vart benet är.
Jag fokuserar på igenkännnig av ämne och att ha en säkerhet där innan jag låter en markering ta form. Jag måste tyvärr verkligen hoppa isäng nu så jag orkar upp till jobbet men jag berättar gärna hur jag brukar gå tillväga imorgon.![]()
det borde ju inte va så svårt att göra en typ av "mobilsmycke" fast med en liten påse med bra ämne i![]()
man ska vara lite forsiktig med det dar med mobilen..
Min forre kille visade mig garna var mobilen var nar den borjade ringa.. (mkt bra nar matte garna glommer bort var hon gjort av saker o ting) ..bara det att jag lamnade mobilen och gick ut ett tag.. nagon ringde och grabben plockade upp mobilen, bar den till dorren och tyvarr bet han liiiite for hart... Tack o hej till den mobilen..![]()
Kan man lära en hund att hitta mobilen? Fast den luktar väl inget särskilt va? Annars ahde jag VERKGLIGEN behövt det, är hopplös på att slarva bort grejer.