Ett nytt videoklipp från HUndcoachen

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare zetor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 917
Sv: Ett nytt videoklipp från HUndcoachen

så brukar han skälla för att amrkera att man ska komam och hjälpa honom. Kommer man inte kommer han och "hämtar" mig och vekrligen visar vart benet är.

Det här ska man passa sig lite för. Min hund är också en sån som tycker att jag "kan komma och visa" och jag har verkligen fått lära mig att INTE göra det. När hon söker tex och det blir svårt kan hon ibland dra en repa runt mig för att se om jag tänker hjälpa henne, då gäller det att kolla i molnen och låta hunden kunna själv.

Det här ska man passa sig lite för. Min hund är också en sån som tycker att jag "kan komma och visa" och jag har verkligen fått lära mig att INTE göra det. När hon söker tex och det blir svårt kan hon ibland dra en repa runt mig för att se om jag tänker hjälpa henne, då gäller det att kolla i molnen och låta hunden kunna själv.

Ja det är ju det, men vi brukar inte hjälpa honom, men ibland om han helt plötsligt skäller till och kommer så följer jag med och då visar det sig ibland att grejen jag bett honom hämta ligger så han inte kan få fram den. Annars brukar jag göra som du, titta upp i taket ;)

Kul att se!

Och jag var imponerad när min hund igår hittade tepåsen bland tre tesilar (påsen låg i en av dem) :p

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
848
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 511
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 583
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 297
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈