ett problem, någon som har lösningen?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare snell_hest
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 907
S

snell_hest

jag har köpt en begagnade tvättmaskin som inte värmer vattnet, den tar in vatten och sen skickar ut vattnet som då är kallt snartnog igen och så håller de på tills jag inte orkar höra skiten. någon som vet vad man kan göra? eller är det bara att skicka den på skroten? (eller vart man nu skickar tvättmaskiner.)

Sv: ett problem, någon som har lösningen?

kan det vara så att det finns nå element eller något i maskinen (borde u vara nå sånt som värmer vattnet) och att den är trasig?

De flesta lite mer "kända" märkena har en support man kan ringa till och fråga om problemet och höra om det är något som går att reparera. Vi har fått väldigt bra telefon hjälp ett par gånger.

ja det är en smart idé men ar har inte hittat någon sida på internet och inte något nr heller.. märket är indesit..

ja det är en smart idé men ar har inte hittat någon sida på internet och inte något nr heller.. märket är indesit..

Om du söker på gulasidorna så kommer det upp en hel drös med företag som för Indesit. Ring nr1 på listan och fråga kanske kan de hänvisa dig vidare.

smart idé det ska jag göra i morgon..:laugh:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 562
Senast: nyttnick
·
Gnägg Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Svar
4
· Visningar
726
Senast: CaisaCax
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 454
Senast: Enya
·
Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 333
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31