Ettåringarna?!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Ambra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 815
Sv: Ettåringarna?!

Nu har det gått framåt här... :banana:

Under senaste månaden har lillgrabben börjat jobba lite och i går var det den STOOORA dagen!

dino15.jpg

dino1.jpg

Han är helt cool och tar det mesta med ro, cyklister och bilar och allt man kan råka ut för.

Nu är det bara att vänta på att gräset börjar växa så att han får gå på sommarbete och växa till sig till hösten. :idea:

Grattis!!
Hur klok får man vara?! Vilken häst*avis*:p
Vår ska va för vagn i slutet av nästa vecka, är det tänkt:D
Återkommer med bilder då jag med:banana: /Camilla

Min kille har varit i vagn fyra gånger hittills men jag har tyvärr inga bilder på det :(. Han har iaf skött sig mycket bra!
Nästa helg släpps han på bete och får vila sig i form till hösten och allvaret :).

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Grazing
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 152
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
824
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka