Eurasier- vad bör man tänka på?

Sv: Eurasier- vad bör man tänka på?

Vad skönt att veta att rasen jag rekommenderade inte var helt åt skogen för en första hunds ägare ;)
Jag har varit lite orolig i och med att jag sett hur det kan bli när man skaffar sin första hund. Ville rekommendera en ras som är lätt (självklart kräver alla raser kunskap, aktivering etc.) och tål att man inte kan exakt allting redan från början. Missförstå mig inte nu men många raser passar ju inte som förstahundar eftersom de är skarpa och om man gör fel så kan det bli verkligen fel!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 331
Hundavel & Ras Hej! Jag har sen länge haft ett intresse att vilja bli uppfödare, men känner nu att jag vill öka min kunskap och se vad ni som kanske...
2
Svar
24
· Visningar
2 472
Senast: snorp
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 345
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Ber om ursäkt ifall det här blir en väldigt rörig trådstart, jag ska försöka vara så tydlig jag kan men jag har en massa funderingar som...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp