• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Melindanilsson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 845
M

Melindanilsson

Är det ingen som har lagt in en tråd om vad som ska shoppas eller kollas efter på eurohorse i år?;)

Sv: Eurohorse

OM jag åker dit ska jag kolla lite på namnskylt at sätta på lädergrimman till min nya häst :) Eller ny o ny. Han är 2 år nu ;)

Annars så skulle jag nog behöva uppdatera mig om vad som är nytt och det brukar ju faktiskt GBG vara bäst på :)

Om jag åker ska jag kolla efter:
  • Visningsgrimma storlek Minishettisföl
  • Fleecetäcke till minishettis
  • Visningsgrimskaft
  • Schabrak
  • Någon form av "gympadojjor) skor till stora ponnyn
  • Ridstrumpor
  • Ridbyxor

Ska dit och shoppa.

Ska kolla efter billiga bra regntäcken
lädergrimmor
boxskyltar
nått par ridbyxor kanske.

Sen blir det ju alltid en del impulsköp. :angel:

Namnskylt till grimma/träns. Gärna snygg läder grimma till mini. Om det finns lite trevliga grejor till minisar så måste det säkert följa med något hem:laugh:.

Oj vad ni ska handla, jag har inte hunnit fundera än får kolla alla gömmor. Har också tänkt handla en hel del men skriver jag en lista så är jag för snål så köper jag bara en massa billiga onödiga saker som jag sen säljer ;)

Jag ska dit fre-lör med en vän och jag längtar ihjääl :banana: Var alldeles för många årsedan jag var där sist!

Givetvis ska det shoppas, har inget som jag behöver, så det blir impulsköp :D Kingsland, Pikeur ridbrallor och HW täcken är väl det jag först och främst ska spana på :love:

Jag letar varje år efter ett ulltäcke med hals... Har letat i fyra år nu o kommer att leta efter det iår igen.

Annars har jag inget jag behöver faktiskt, men nåt hittar man ju alltid ändå :angel:

Jag behöver ingenting. Någonsin mer :p Men kollar jag efter något så kanske en vanlig keps eller dylikt att brodera stuterinamnet på. Sambon skulle vilja ha en Kingsland-jacka så det får väl han kika efter.
Möjligen en eller ett par boxgardiner med stuterinamnsbrodyr på.
Hittar vi något fint till pytteryttare [läs så pyttig att den inte ens är född än] så kanske vi köper men det blir isf bara något litet.

Jag ska dit fre-lör med en vän och jag längtar ihjääl :banana: Var alldeles för många årsedan jag var där sist!

Givetvis ska det shoppas, har inget som jag behöver, så det blir impulsköp :D Kingsland, Pikeur ridbrallor och HW täcken är väl det jag först och främst ska spana på :love:

Lägger till ;)
Ska kika efter ett 4 radigt Swarowsi pannband med bruna alt guldfärgade stenar, skulle nog göra sig bra på min fux:love:

Jag har med en fux men vet någon om det finns med ljusblå stenar?:)

Ett fleecetäcke , ska vara broderat Kålkulla Underbar ska de stå:love:
Det är på tiden att jag köper detta nu, har velat ha det länge.

Läderhandskar bruna
Dressyrspö
Svart lädergrimma

Sen blir det säkert en massa mer:p

Liknande trådar

Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 579
Senast: DarkInNight
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 194
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 554
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31