Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är Eurovision, och så kommer Sverige med ett bidrag som polerats lite från lokalrevy.Snälla, kan du berätta mer?
Karar i arbeit och Text tv är mina favoriter. Så galet bra låtar.Först förstod jag inte grejen med KAJ och "Bara bada bastu". Nu tycker jag visserligen att "Pa to ta na kako" är bättre, men...![]()
Och inte bara på scen utan varje gång KAJ den, även improviserat på gatanSÅ bra sångröster!
KAJ har sjungit rent hela veckan, vilket är mer än man kan säga om vissa andra bidrag.
När det är bidrag som har större grejer på scenen så har det varit längre paus men inte så mångaHar det varit sådana här pauser tidigare under kvällen? Jag kom ju in på nummer 17.
Ja för gud vad Eurovision är känt för sin musikaliska kvalitet.....?!Det är Eurovision, och så kommer Sverige med ett bidrag som polerats lite från lokalrevy.
Ja för gud vad Eurovision är känt för sin musikaliska kvalitet.....?!
Ja de har flera som är bättre, bland annat Ta en kaka tillFörst förstod jag inte grejen med KAJ och "Bara bada bastu". Nu tycker jag visserligen att "Pa to ta na kako" är bättre, men...![]()