Event plus regntäcke

I

Iza

Har någon här erfarenhet angående detta täcke? Om det är prisvärt, funktionsdugligt mm.
 
Valet står mellan Event eller Rambo. Vill ju helst ha ett rambo regntäcke, men det skiljer ju 1000 kr. Kan ju köpa två täcken för samma pris som ett Rambo.

Hmmm..... har svårt att veta hur jag ska göra.
 
jag har ett Event regntäcke med bogväck och andas-funktion. Använde det till gamla ponnyn men ska nu sälja det för det är för litet. Till nya ponnyn har jag endast Rambotäcken och ett annat. Tycker nästan mer om Event täcket än Rambo.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag villhöver ett regntäcke för de lite varmare dagarna som egentligen är för varma för att täcka, men för kalla för att gå med regn ett...
Svar
6
· Visningar
744
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
948
Utrustning Vad motsvarar ett regntäcke i fleece i gram. Tänker mig ett regntäcke för tidig höst sen vår så bör inte vara för varmt. Tycker inte det...
2
Svar
24
· Visningar
1 648
Utrustning Jag har precis köpt en begagnad transport och tänkte försäkra den, tar gärna emot tips om bästa försäkringen som också täcker invändiga...
Svar
4
· Visningar
584
Senast: Cavallo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sminktråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Gryta och matberedare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp