Eventliknande neoprenbenskydd

Sv: Eventliknande neoprenbenskydd

Samma som på tahorseware, men billigare. Det blir dom då jag hittils inte hittat nåt fel på dem utifrån bilderna.


Tack alla.
 
Sv: Eventliknande neoprenbenskydd

Du får gära rapportera vad du tycker om passform och kvalité sen.
Är själv nyfiken på dom!
 
Sv: Eventliknande neoprenbenskydd

cactuspower skrev:
Du får gära rapportera vad du tycker om passform och kvalité sen.
Är själv nyfiken på dom!

Påminn mig gärna för jag kommer troligen glömma bort det när de väl kommit och är provade.

Minnet är bra men kort :o
 
Sv: Eventliknande neoprenbenskydd

Nu har de kommit... Har bara provat dem en gång lite snabbt. Första intrycket, mjuka och följsamma lagom tjocka ungefär hälften av B-s och H-sk liknande, stora i storleken, tog small.

Andra intrycket, ska de sitta sådär illa!? Tyckte inte passformen var lika självklar som det sägs och skrivs om dem och som man ser på bilder, de knölade sig framtill och veckade sig.

Blev lite bättre när jag ändra de om dem och satt dem lite som jag själv ville istället för hur man ska.

Är nöjd med kvalitén och materialet men passformen hoppas jag kan bli bättre om jag får prova mig fram lite, för den är jag inte nöjd med efter dagens prov.
 
Sv: Eventliknande neoprenbenskydd

Gammal tråd, men nu kan man kanske få lite mer info...

Är lite nyfiken på de där benskydden, hur är de i passform/storlek etc? (Cheval noir alltså..)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Eventliknande neoprenbenskydd

De är snygga, mjuka, passformen är det inget fel på när man väl fattade hur de skulle sitta. Tog S till min D-ponny med normalben och längden är bra.

Har provat dem två gånger för att upptäcka att min häst fick än mer genomtramp så nu ligger de bara och skrotar.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 941
Senast: cirkus
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 169
Senast: Bee
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
644
Senast: Fiorano
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 239
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp