EWR tävling 30 maj

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Paxinarion
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 1 865
P

Paxinarion

Hoj, är det någon som tänker komma? Jag tänker det i alla fall:D

Sv: EWR tävling 30 maj

Hoppas på att ställa upp. Måste kolla upp först om man får rida på bomlös på E klasserna först :p
Men går allt bra så ställer vi nog upp i trail w&t & pleasure w&t :D

Japp....jag tänker åka dit :banana:
Själv, utan häst....och heja på Rajjan:D

ååååh.. men nu önskar jag ännu mer att vi kunde komma ner till tävlingen juh!!

Jag får väl sitta här uppe å hålla tummarna för er och hejja lite mentalt.. :idea:

Jag kan heja för dig med :D
Och kommer att ha kameran i högsta hugg....
Dock får Rajjan bestämma om o när de sätts in :grin:

ja.. bilder!! :love::bow:

EWR kan behöva lite fler bilder med.. så ta en del allmänna diversebilder med, tror det skulle uppskattas!

*fniss* ..jag måste erkänna.. jag är knallebygdsryttare nu :eek: :o

;) Det skall du inte bli belastad för :p

Har oxå bytt klubb nyligen :angel:

Ajdå...har de ingen fotograf, el?
Isf får jag ta EOS,n med mig....med tele....
Så de kan få lite bilder...

det brukar väl dyka upp några bilder i galleriet efter tävlingarna.. men det är lite litet kan jag tycka.. det finns så många duktiga yngre ryttare där nere! :bow: (Å vuxna med såklart!!) Tror folk skulle bli jätteglada faktiskt.. :bump:

Det borde du få. Krävs ingen spesifik westernutrustning på e nivå. Maila dist syd o fråga. Du kan ju ringa Björn eller Macce. Då synes vi. Du behöver inte va medlem heller.

Bew, bilder på dig finns i galleriet. Haha. Under uppladdat.

Jag kan heja för dig med :D
Och kommer att ha kameran i högsta hugg....
Dock får Rajjan bestämma om o när de sätts in :grin:

:eek::eek::eek: Tack för att jag får ha ett ord med i laget:D

Jodå...planen är ju att vi ska delta. Blir minst en E-klass...kommer mitt medlemskort i tid blir det även en D...troligen Western Riding. Tar det lugnt då det är vår första och rödhättan är fortfarande lite "yvig" . Även jag har ju bytt klubb...Är WINN:are nu...ha ha ha, lät ju sk*tbra:angel:

Hoj, är det någon som tänker komma? Jag tänker det i alla fall:D

Skulle vilja men tyvärr så måste jag gå på ett bröllop... Tror det är första gången jag tycker det är trist... Hoppas det går bra för alla som ska tävla :laugh:

Putta........ Hallo lolo alla skåningar o smålänningar som inte tävlade denna helg på Böke eller HC. Nå som är lite lagom blååbärs kompott. Vi synes. Tävlingsanmälan går ut i morn. Gå in på www.ewr.nu

KL

Är det inte där nere det ska vara appaloosa tävlingar med 19 sept?

Senast ändrad:

Min häst ger mig gråa hår... Vi kommer inte! Jag kanske dyker upp som åskådare dock.

För några dagar sen fick fröken rejäl puls fram, gallig och puls bak:eek:...Vidtog åtgärder som betesreducerare...HA, hon har lärt sig en fantastisk teknik att käka igenom den så den hjälpte icke!

Eftersom hon inte visat några andra symtom alls har hon gått som vanligt, fått örter, natthage utan bete och massage m.m. Dock, jag tävlar inte en häst som varit så nära ett fånganfall. Kan ju räcka med att transporteringen sätter igång det hela. Så vi jobbar vidare hemma, hon var helt pulsfri före träningen igår, och så hoppar vi på tåget igen när det dyker upp ett tillfälle ;)

Hon fick samma reaktion på vårgräset i fjol, veterinären blev chockad över att jag ringde ut henne i ett så tidigt skede för det vara "bara" puls då med. Den här gången hade jag mer is i magen och satte in åtgärder själv så nu hoppas jag att det håller....Kram på er!

Är ju tur att du märkte det så pass tidigt iaf :)

Vi kommer inte heller, har fått bakslag i ridningen just nu så känner att vi inte är redo ännu utan får träna vidare hemma till nästa tävling. Ska dock själv försöka ta mig dit med min kamera :D

Liknande trådar

Fritid Jag ska tävla hund på Gotland i maj men kommer ha några dagar över för att turista på. Har med en treåring men tänker oss vandring...
Svar
12
· Visningar
508
Senast: lingonben
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: MiniLi
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka