EWR tävling 30 maj

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Paxinarion
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 1 865
Sv: EWR tävling 30 maj

Vore kul om ni kommer. vi behöver lite ban hjälp o lite annan hjälp osså. Ciao

Kan berätta att det blev en strålande tävlingsdag:bow:. 45 ekipage o 104 starter. Jätte kramisar till alla långväga gäst deltagare :love:( som plockade prisrosetter på löpandeband) KWR, WHAO, TJWR ,HCWR O EWR ( hemma klubben)

Såg härligt ut!!! Tyvärr valde jag att åka hem för kroppen säger ifrån...risken att jag skulle hugga in på nåt var för stor. Snyggt anordnat alltihop...bra arrangeman, bra tävling!!!!

Tack. Vi känner oss jätte nöjda. Vi sammanfattar o förbättrar oss inför Appalossa CH i sept. Jag har dina skivor nu ska se om jag får gubben att ta dom till jobbet.

Hoj kan sägas att en bra tävling blev de. 45 ekipage o 104 starter. Deltagare från tjwr kwr hcwr whao o ewr. Jätte skojsigt. Bilder finns på www.ewr.nu under galleri

Liknande trådar

Fritid Jag ska tävla hund på Gotland i maj men kommer ha några dagar över för att turista på. Har med en treåring men tänker oss vandring...
Svar
12
· Visningar
508
Senast: lingonben
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: MiniLi
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka