Excalibur of Avalon

Sv: Excalibur of Avalon

Såg nu på resultatservice att han vunnit två klasser med Jennie Larsson i år. Ingen som sett honom?
 
Sv: Excalibur of Avalon

Jobbar inte Jennie hos Tinne? Tror det.

Det var aboslut Tinne som "köpte" honom (antar att det var Antonia Ax:son som sponsrade).
 
Sv: Excalibur of Avalon

han är anmäld till championaten med Jennie Larsson och som vallack...:eek:
 
Sv: Excalibur of Avalon

Det var Tinne som köpte honom (eller Antonia) Det stämmer bra att han är kastrerad, varför vet jag inte, men tycker det är lite tråkigt på en så fin och trevlig hingst!
 
Sv: Excalibur of Avalon

Men gud va tråkigt att de kastrerat en sådan fin hingst.:confused: En bekant till mig provred honom innan auktion, han skulle varit helt fantastisk !!! Tyvärr blev hingsten en smula dyr för dennes plånbok:crazy: Synd att inte stoägre i Sverige fick lov att nyttja en sådan hingst, en förlust för aveln...helt klart. Blodet har dessutom varit på väg att försvinna i tyskland, hoppas att någon annan kan göra en satsning.
 
Sv: Excalibur of Avalon

Någons om vet säkert att han är kastrerad? Kanske varför?

Just nu leder han 5-årschampionatet rätt rejält...
 
Sv: Excalibur of Avalon

Vill minnas honom som en jättestor häst.

Tror ni att han fått många ston om han varit kvar som hingst?
Vad hade ha för poäng vid sitt bruksprov?
 
Sv: Excalibur of Avalon

Nä, han leder 5-års championatet som "simplythetruth" skrev ovan. Det är väl därför tråden kom upp.
Yantuge leder 5-års Breeders.:D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 498
Senast: Hedinn
·
Avel Min syster köpte för 3 månader sedan en Islandshäst. Ett 16 årigt sto som tidigare fått 3 föl men som nu var i full kondition och såldes...
Svar
6
· Visningar
1 664
Senast: Michis
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 466
Senast: Görel
·
Avel Saxat ur Ridsport "Sandreo till Sverige Den 7-årige hingsten Sandreo (e Sandro Hit) kommer till Sverige och Eklunda stuteri till...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: Sara-Ida
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp