Exklusiv's lÄndtÄcken, storlekar??

Trocadero_lover

Trådstartare
Funderar på att beställa ett ländtäcke i stl full till min häst som för övrigt drar 155cm annars. Har köpt ländtäcke på ch*rli*s innan det har tyvärr inte tänkt hela rumpan, likadant med mias RS ridtäcke, det är bättre men det hade inte gjort något om de varit nån cm längre...
Så hur är exklusivs ländtäcken?

Sv: Exklusiv's lÄndtÄcken, storlekar??

Ingen aning on täckena men varför stjärnar du ett namn och inte även mias? Eller ja det behövs ju inte alls göras alls men såg lite konstigt ut;)

Har aldrig haft problem med Mias. De finns ju i 155?? Hur stor pålle har du;)?

Jag vet inte riktigt hur det fungerar hur mkt man får skriva, mias är ju ett varumärke medan ch*rli*s är en butik? Jaja, skitsamma;)

Hon är väl ca 167cm, ganska nätt men det är en väldigt låång häst!

Tror deras ländtäcken är rätt små. Menar du att Mias i 155 är för litet?? Min häst är väldigt stor och han kan faktisk ha 145, tycker dock 155 sitter bättre. Så 155 måste ju vara tillräckligt för din häst? :)

Jag tycker inte de är stora. Mitt 155 funkar på 167-hästen men han är 145-155 i täckes storlek. Den långa 172 hästen var det väl litet på.
Kan mäta det om du vill.

Jag beställde skrittäcke därifrån för några år sedan, måttbeställde det helt enkelt när jag hade en jättehäst. Jag stod med ett måttband och måttade rumpan åt alla håll och kanter och ringde bara in en beställning. Kostade inget extra och tog ~4 veckor att få. Helt klart värt det! Täcket satt verkligen perfekt och var riktigt snyggt och trevligt!

Min är 177 cm och inte direkt spinkig. Men han kanske har ovanligt kort rygg för sin stl då.

Liknande trådar

Körning Ok, nu gör jag en egen tråd om det här, för nu är jag förvirrad. Jag postade en länk till en film på Frasse där han för första gången...
Svar
8
· Visningar
2 752
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur