Bukefalos 28 år!

Externt grafikkort?

MissFideli

Trådstartare
Köpte hem ett spel, men gick bet på att grafikkortet var för gammalt :(
Det är en helt vanlig laptop, så att byta är väl inte möjligt vad jag förstår. Men kan man koppla in ett externt grafikkort? Eller måste man köpa en helt ny dator?
 
I praktiken finns ingen vettig möjlighet att använda ett externt grafikkort till en laptop. De flesta har dessutom grafikdelen integrerad på moderkortet, så det går inte heller att byta. Tyvärr är du hänvisad till att byta dator, alternativt (om du är nöjd med din laptop i övrigt) köpa en begagnad stationär speldator av nån ungdom som byter upp sig...
 
Du kan inte uppgradera drivrutiner och köra spelet på lägsta inställningarna? Inte en idealisk spelupplevelse, men du kan kanske få igång det i alla fall. Med tanke på att du redan köpt det så är det ju surt att det bara ligger och skräpar...
 
Du kan inte uppgradera drivrutiner och köra spelet på lägsta inställningarna? Inte en idealisk spelupplevelse, men du kan kanske få igång det i alla fall. Med tanke på att du redan köpt det så är det ju surt att det bara ligger och skräpar...

Spelet startar inte ens.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
540
Senast: Myrten
·
IT & mobiler Min lap top börja bli gammal och sliten och börjar ha lite åsikter om vad jag ber den om. Jag kan dock inte leva utan dator, men har...
2
Svar
35
· Visningar
1 357
Senast: Enya
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
544
Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 702
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp