Extremt hus (kök) nån?

Sv: Extremt hus (kök) nån?

Det som störde mig mest var att det inte fanns någon röd tråd, utan alla rum körde sin egna stil ända ner i bott. Vissa rum var snygga (kanske inte alltid i ett bostadshus dock, utan i någon typ av offentlig miljö), andra rum fick jag ståpäls och rysningar av. :)
 
Sv: Extremt hus (kök) nån?

Den rosa matsalen var lite väl :eek: Dock skulle jag jättegärna ha ett sånt hus och ett bibliotek också :love:
 
Sv: Extremt hus (kök) nån?

Men gud vilket konstigt hus. Ingenting hörde ihop med något annat!
Kändes som om det var inrett av någon med multipla personligheter.
 
Sv: Extremt hus (kök) nån?

Men herregud, det första man tänker på är "finns det sånna rum i verkligheten"? Kan verligen folk bo så här? Det ser ju ut som något ur en film, alltså varje rum för sig. Helt otroligt!
 
Sv: Extremt hus (kök) nån?

Jag ska kanske förtydliga mig. Själva huset utsidan tycker jag ser vacker ut men innehållet är väl sådär men bibblan skulle jag lätt tänka mig dock inte resten av inredningen!
 
Sv: Extremt hus (kök) nån?

tyckte där var flera fina detaljer i huset. Det va fint utifrån, dock har jag himla svårt för allt polerat. Det är så väldigt "shiny" (med brist på bättre ord) så det bara sticker i ögonen på en
 
Sv: Extremt hus (kök) nån?

Hm, tyckte det var aldeles för överdrivet. Men jag gillar mer spartanskt...
 
Sv: Extremt hus (kök) nån?

Askalas mitt i natten: - Tänk vad coolt med ett helt rött kök. Alltså allting, väggar och allt. Jag ska måla träslevarna röda... bara laga röd mat.

(så går det om man har livlig fantasi och för mycket pengar :D)

:rofl:
 
Sv: Extremt hus (kök) nån?

Helt klart andas detta hus mer pengar än smak.
Alla rum har ju olika stil, ingen röd tråd... Alldeles för pråligt för min smak. Matsalen var värst.
 
Sv: Extremt hus (kök) nån?

Det där är något för den som vill ha variation under dagen.
Varje byte av rum blir ju en resa till något annat.
Vissa rum var fina men den rosa matsalen skulle jag inte stå ut med.
 
Sv: Extremt hus (kök) nån?

fyyyy vad många hundratusenlappar det skulle gå att fixa det där.... så man inte kräks när man går in :rofl:
 
Sv: Extremt hus (kök) nån?

Men va fult det var inrett. Som någon tidigare skrev verkligen The Sims IRL.
 
Sv: Extremt hus (kök) nån?

Det var nog det mest Tacky jag sett.

Verandan var söt. Resten supergräsligt.
 
Sv: Extremt hus (kök) nån?

Det mest spännande vore att få reda på hur de hade tänkt när de inredde huset... Det lär säkerligen bli svårsålt!
 
Sv: Extremt hus (kök) nån?

Det såg inte riktigt...riktigt ut... Den rosa matsalen... *ryser* Som en perfekt kuliss till en psykologiskt thriller/skräckis.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 431
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Tamråttor flyttar in

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp