Extremt illamående

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare ahlsell
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 972
A

ahlsell

Ja vad gör man?? är nu i 11+2 och äter pimperan (tror jag det heter) men är extremt illamående på kvällarna ändå.

Hur har ni andra gjort??

Sv: Extremt illamående

inget hjälpte för mig. Jag stod ut tills v 20, man lär sig leva med det! Men kan ju hoppas det blir lättare för dig. Jag åt lergigan Comp, men de hjälpte ej.

Sv: Extremt illamående

Sök här på Buke och på Google så får du upp mycket träffar med tips mot illamående.

Jag åt Lergigan för mitt illamående och det gjorde att jag överlevde dagarna, men det var inte alls kul..

Jag mådde riktigt illa fram tom vecka 13, sedan avtog det sagta och i vecka 16 var det borta ..

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 190
Senast: Roheryn
·
R
Gravid - 1år Hur tänker ni kring KUB? Det känns som att det nästan är en självklarhet att man "ska" vilja göra det. Alla (det är inte jättemånga... 2
Svar
32
· Visningar
2 323
Senast: Kilauea
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 688
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
1 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka