JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Extremt tråkigt... tips på sidor?
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
Mykatt
Startdatum
Startdatum
26 Nov 2003
Svar
Svar
8
Visningar
Visningar
1 091
Bukefalos 30 år!
Har ni några riktigt bra tips på sajter man kan nöjessurfa lite på? där man kan göra lite tester eller liknande...
Hoho, det var ju inte ens svårt på 2.0.
Shit pomfritt! Det där är ju skitsvårt! Dessutom blir man helt snurrig ju!
Mobilspel
IT & mobiler Jag är inte speciellt mycket för mobilspel, för jag vill gärna undvika fler saker som binder min uppmärksamhet till mobilen.
Men, jag...
Startad av MCP
28 Mar 2026
Svar: 5
Visningar: 361
Allmänt
Hitta semesterboenden som inte är hotell
Fritid Hur gör ni när ni ska boka semesterboende, kanske särskilt utomlands men även i Sverige?
När min familj började resa inom Europa (för...
Startad av Capybara
4 Mar 2026
Svar: 14
Visningar: 609
Allmänt
Köpa ny mobil och nedsläckning av 2- och 3G-nätet
IT & mobiler Jag måste byta ut min telefon senast den 2 februari på grund av att jag inte kommer kunna ringa 112 trots att mobilen stöder 4-G-nätet...
Startad av Islandshästryttare
20 Dec 2025
Svar: 13
Visningar: 663
Allmänt
TV4 Play
IT & mobiler Vi vill ha TV4 Play på husvagns-tv:n.
Det är en LG QLED.
LG har tydligen en egen "shop" där man hämtar appar, jag har varit inne där...
Startad av movi
7 Nov 2025
Svar: 0
Visningar: 229
Allmänt
Vad ska min son betala?
Samhälle Jag hade heller aldrig kunnat sätta min mamma i en sådan sits men min omtänksamma och varma och kärleksfulla son gjorde just det. Han...
Enya
11 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Jag råkade andas för nära min största spindel så hon sprang och gömde sig, så det blev inga foton idag. Det här är helt seriöst ett...
Sel
27 minuter sedan
SHL 26/27
Tjatter Jag följer inte SHL så mycket nu när jag bor i Australien, men jag är ett stort HV71 fan då både min pappa och farbror spelade i HV på...
Seabaz
Igår kl 23:09