ey, smarta bukare! Copyright?

Sv: ey, smarta bukare! Copyright?

Hittade att man skriver alt + 0169, men det går ju fasen inte att få in i ps... :mad:

Går det inte att skriva det i ett annat program och sedan kopiera och klistra in heller alltså?
Annars hittar man väl Copyright tecknet genom att välja infoga symbol i andra program. Känner tyvärr inte till hur man gör i PS. Men kanske något liknande?

Jag brukar kopiera det från word helt enkelt...

alla tecken går att få fram med startp -> program -> tillbehör -> systemverktyg och sen välja teckensnitt. (character map på eneglska installationer)

Liknande trådar

• Låst
Relationer Hej kära buke. Jag har så ledsen och förkrossad att jag behöver skriva av mig och ha någon som lyssnar. För åtta år sedan träffa jag...
Svar
8
· Visningar
2 105
Senast: NotlikeI
·
Hästvård Jag vet att det finns en hel massa trådar om lösa magar o kolik, men ingen passar precis in på min situation så jag postar en ny och...
Svar
6
· Visningar
1 235
Senast: Madick
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 506
Senast: lilstar
·
Hästvård En häst i samma stall som jag har min häst i är sjuk men vi vet inte vad som är fel! Veterinär är inkopplad men han kan inget göra så... 2
Svar
27
· Visningar
3 245
Senast: ezze79
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka