Få bort dålig lukt i kylskåp?

Uppdatering; citron funkar inte. Testar nu ättikan som jag hämtat från min gamla lägenhet.
 
Uppdatering; citron funkar inte. Testar nu ättikan som jag hämtat från min gamla lägenhet.
Är kylen ordentligt kall också? Jag tycker det hjälper att sänka tempen ibland. Och kör hårt med kaffesump tycker jag, jag hade helt ärligt glömt hur effektivt det kan vara innan @IngelaH nämnde det. I och för sig skulle jag gärna gnida in det i hela kylen för maximal effekt. :D
 
Är kylen ordentligt kall också? Jag tycker det hjälper att sänka tempen ibland. Och kör hårt med kaffesump tycker jag, jag hade helt ärligt glömt hur effektivt det kan vara innan @IngelaH nämnde det. I och för sig skulle jag gärna gnida in det i hela kylen för maximal effekt. :D
Sänker jag temperaturen mer så fryser mjölken!
Kaffesump har jag inte, jag gör inte kaffe för jag är usel på det, möjligen rör jag ihop lite pulverkaffe.
 
Jag köpte en 2nd hand kyl för inte längesen och den luktade "gammalt".

Jag sprejade vit vinäger innuti och gummilister och torkade av med trasa. Ställde in en kopp vinäger och körde igång kylen. Öppnade kylen några timmar senare och kunde inte känna nån lukt alls
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: Zacci
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 083
Senast: kolblakkur
·
Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 981
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har ätit minipiller i flera år för att ta bort mensen eftersom jag inte klarar av att ha mens. Det ger mig en fruktansvärd ångest...
Svar
9
· Visningar
626
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp