Få hem WinRAR -filer?

GotAsecret

Trådstartare
...eller vad de heter.
Jag behöver ha ner flera sådana filer till datorn men fattar inte hur man gör :cry:
(observera att det är helt lagliga filer som ska laddas ner så moderator behöver inte bekymra sig över att jag tänker ladda hem sådant som är copyrightskyddade :D)

Sv: Få hem WinRAR -filer?

Om du surfar till dem så klicka på länken och spara filen :)
Annars förstår jag inte riktigt problemet, vars finns dem? Via FTP?
För att zippa upp dem kan du exempelvis använda 7-Zip eller winRAR :)

Senast ändrad:

vad är problemet? det är bara att ladda ner .rar filerna "spara som", "save target as" ?

ska du ha något som packar upp de? winrar finns på rarlabs.com att hämta hem exempelvis.

Dra hem t.ex. 7-Zip eller WinRAR och installera, högerklicka sedan på rar-filen och välj "packa upp/unzip" eller liknande :)

2: Program för att packa upp de komprimerade rar-filerna till läsbara filer :)
3: Kika på länkarna i mitt första inlägg :)

Meh...det kostar ju! :cry:
Om man har skivan, och har lagt in låtarna på datorn den vägen och det inte funkar...vad kan det vara för fel då tror ni?

Jag viiiill verkligen ha dem till mp3:n!

Liknande trådar

R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 225
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
730
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 149
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 881
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V