Få man och svans att växa

Barbabelle

Trådstartare
Min häst har en kort svans och kort man, så kort att det inte går att göra flätor.

HUR får jag den och svansen att växa???
 
Min häst har en kort svans och kort man, så kort att det inte går att göra flätor.

HUR får jag den och svansen att växa???
Ge hästen allt den behöver och sedan så växer svansen om den gör det. Hästar kan vara tunnhåriga precis som människor och det finns inte så mycket att göra åt. Det enda man kan göra är att minska slitaget på svansen genom att inte borsta den, alls. Ha glansmedel i så den inte trasslar sig.
 

Liknande trådar

Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
1 628
Senast: Sirap
·
Hästvård Hejsan, Jag klippte min häst i september, ja brukar klippa henne och pälsen brukar inte växa super snabbt men nu har den verkligen inte...
Svar
1
· Visningar
547
Senast: Grazing
·
Hästvård Jag tänker att vad kan man så i hagen från juni och sen över sommaren. Vi släpper ju på bete och hans hage ska få vila och växa till...
Svar
4
· Visningar
520
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hundrädda
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp