Få tillbaka utlånade pengar

Tack för alla era svar! Blir kronofogden nästa alltså :up:
Är så arg för inte bara har han skadat mig både fysiskt och psykiskt, han är även fräck och tar mina pengar!

Jag själv har inte skyddad identitet så han kan se min adress efter en googling.

Tyvärr så Har jag glömt bort hans fyra sista siffror i personnumret, kan man hitta det någonstans?

Tack alla ni som skriver :heart
 
Tack för alla era svar! Blir kronofogden nästa alltså :up:
Är så arg för inte bara har han skadat mig både fysiskt och psykiskt, han är även fräck och tar mina pengar!

Jag själv har inte skyddad identitet så han kan se min adress efter en googling.

Tyvärr så Har jag glömt bort hans fyra sista siffror i personnumret, kan man hitta det någonstans?

Tack alla ni som skriver :heart
Jag tror kronofogden kan hjälpa dig där. Vet man namn födelsedatum och ort är det sällan det finns två med samma namn. Har du andra uppgifter som föräldrars namn syskon etc så kan de säkert få fram det eller så kan polisen åtminstone.
 
Tack för alla era svar! Blir kronofogden nästa alltså :up:
Är så arg för inte bara har han skadat mig både fysiskt och psykiskt, han är även fräck och tar mina pengar!

Jag själv har inte skyddad identitet så han kan se min adress efter en googling.

Tyvärr så Har jag glömt bort hans fyra sista siffror i personnumret, kan man hitta det någonstans?

Tack alla ni som skriver :heart
Skatteverket kan också hjälpa dig med personnumret, jag har ringt dem och uppgett namn samt bostadsort.
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 384
Senast: Nixehen
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 070
Senast: Skjøldur
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 502
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 654
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp