Bukefalos 28 år!

Få vitare tänder. Går det?

Diabetikern

Trådstartare
Har lagt ner mycket tid och pengar hos herr tandläkare/tandkirurgi och nu är det bara en krona som fattas sen har jag hel uppsättning tänder igen.

Jag röker inte, dricker inte kaffe och inte så mycket te. Tycker dock mina tänder är väldigt gula. Finns det något man kan göra själv för att få dem lite ljusare?

Vill inte bleka.

Någon som sitter inne med något bra tips?
 
Har lagt ner mycket tid och pengar hos herr tandläkare/tandkirurgi och nu är det bara en krona som fattas sen har jag hel uppsättning tänder igen.

Jag röker inte, dricker inte kaffe och inte så mycket te. Tycker dock mina tänder är väldigt gula. Finns det något man kan göra själv för att få dem lite ljusare?

Vill inte bleka.

Någon som sitter inne med något bra tips?

Ska de bli ljusare är du ju tvungen att bleka - men du kanske menar att du inte vill använda blekgel?

Mig veterligen hjälper inte någon av hemmametoderna (bikarbonat, citron, kol osv) något vidare så. Tja. Jag tror svaret på din fråga är nej, det finns inte något du kan göra själv (som ger särskilt synbar effekt).
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 930
Senast: lundsbo
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 648
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 497
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 748
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp