Facebook aviseringar

kem

Trådstartare
Alltså hjälp mig nu, jag känner mig helt handikappad... Facebook har bestämt sig för att ge mig en massa aviseringar om att en vän ska gå på "evenemang nära dig", vilket jag är helt ointresserad av. Men jag hittar inte var jag tar bort detta, så nu undrar jag om nån annan råkar ha koll på det?

Alltså hjälp mig nu, jag känner mig helt handikappad... Facebook har bestämt sig för att ge mig en massa aviseringar om att en vän ska gå på "evenemang nära dig", vilket jag är helt ointresserad av. Men jag hittar inte var jag tar bort detta, så nu undrar jag om nån annan råkar ha koll på det?

Det där får jag också! Och personen bor inte ens i närheten av mig :D (Luleå-Stockholm)
Och jag vill också veta hur man får bort det...

@Linda8142 Åh äntligen ett förslag! Ska genast testa om det funkar. Fb-logiken är inte alltid som logiken i resten av världen konstaterar jag ännu en gång...

Jag klickade på krysset i aviseringen och där fanns alternativet att stänga av det. Jag vet inte om det ser likadant ut i mobil. För min del är det dator som is da shit.

Liknande trådar

Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och... 2
Svar
21
· Visningar
1 285
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 380
Senast: Enya
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 797
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 962
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka