JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Facebook hoppar på snedden
Efter Meta-problemen för några dagar sedan är hoppar Facebook på min surfplatta så jag bara ser det i upprätt läge. Jäkligt irriterande eftersom jag brukar ha plattan uppvikt liggande. Någon som fattar?
Någon som kan hjälpa mig?
IT & mobiler
Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Hundhälsa
Hej alla!
Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan.
Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Skola & Jobb
Hej alla bukefalos medlemmar.
Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast...
2
Skola & Jobb
Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Mitt utgångsläge är att alla fel hunden gör är hundägarens fel. Vad det än är så leder det på något vis tillbaka till ägaren/föraren...
Rumpnissen
32 minuter sedan
Svar: 50
Visningar: 1 300
Hund
Bärväska för liten hund
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
geting
42 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 27
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vi har ju vart lite frånvarande efter all otur men nu e vi äntligen på gång igen. Vi har kommit igång med canicrossträningen efter...
Vovve
Idag kl 12:36
Svar: 1 217
Visningar: 72 649
Hund
Evolve
Foder & Strö Jag tycker GGs gräspellets analys inte täcker det som en vanlig höanalys brukar täcka (dvs Järn Zink Koppar & Mangan)
Iaf jämfört dom...
Jordgubbkiwi
7 minuter sedan
Svar: 133
Visningar: 7 279
Vård
Core by D vs equiband
Träning Någon som testar core by D - band och kan uttala sig om dessa jämfört med equiband?
Jag har känt på core by D och de känns i kvalitet...
slant98
10 minuter sedan
Stärka 3 åring
Träning Hade kollat hästen hos veterinär och ev släppt på bete. Har du tur är det ”bara” att han växer och är obalanserad pga det. Det är...
Freazer
22 minuter sedan