FACEBOOK-person

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Ells
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 2 384
Sv: FACEBOOK-person

Antingen har du länkat mig av någon anledning eller så är det något konstigt där den alltid öppnar den man är inloggad på?? :o

det är nog en skämtgrej.. :) jag såg också mig själv.. haha, men jag är ju knasig också.. haha

Oj vad rädd jag blev. :o Innan jag läste resten av kommentarerna. Trodde verkligen du hittat min facebook. :p

Haha! Nejdå :D Jag skulle bara se om jag kunde spela någon ett spratt ;)

Det funkar bara om man är inloggad också men det är ganska fiffigt ändå.

Hjärtat hoppade ett extra slag när min sida kom upp, haha! Tänkte vad tusan har jag nu gjort! :D

Haha :rofl: den där personen är definitivt en bukefalist, helt jävla knäpp i huvudet är hon :rofl:

satan vad arg/förskräckt jag blev innan jag fattade :o

Då är jag väl den enda riktiga knäppisen, min första reaktion var vad kul!
Du har rätt, jag är en knäppis och finns på buke! :D

Sen när jag fattade att det var på skoj, blev jag lite besviken... :p

Kram, Maya

Liknande trådar

IT & mobiler Igår aå fick jag detta meddelande när jag skulle gå in på facebook. Jag har då försökt att följa de steg som krävs för att öppna kontot... 2
Svar
35
· Visningar
2 301
Senast: Marita73
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 378
Senast: Cambrie
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
630
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vi hade en intressant föreläsning på Arcus idag, där vi fick ett par småuppgifter under tiden att reflektera och inventera oss själva...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka