Facebook-problem

Pazuzu

Trådstartare
Någon mer än mig som har problem med att det står att man har ett nytt meddelande på Facebook trots att det inte stämmer?

Alltså, siffran 1 visas vid meddelandesymbolen uppe i vänstra hörnet. Jag har inte fått några nya meddelanden, men jag markerade för säkerhets skull alla meddelanden (samt de under Övrigt-rubriken) som lästa samt loggade ut och in igen. Trots detta syns den irriterande ettan när jag går in på Facebook (inte varje gång konstigt nog, men kanske varannan). Det har hållit på så här i någon dag nu och det börjar bli något irriterande.

Senast ändrad:
Sv: Facebook-problem

Är det på mobilappen? Den har buggat som sjutton för mig de senaste dagarna.

Sv: Facebook-problem

Nej, det var det inte men problemet löste sig själv efter några dagar. Måste nog varit något fel som Facebook själva rättat till.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 333
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 249
Senast: cambodia
·
Relationer Rubriken känns så fel, men samtidigt oerhört rätt.. Det här är ingen "buhu det är så synd om mig"-tråd, utan mer en chans för mig att få...
Svar
9
· Visningar
3 999
Senast: Red_Chili
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra... 2
Svar
33
· Visningar
12 688
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka