Facebook som strular?

Nu har det ändrats till ”Vi har skickat en avisering till din IPhone 13 mini”. Hittar ingen avisering. Spänningen stiger :nailbiting::rofl:
 
FB verkar funka för mig nu, men inte instagram.

Aftonbladet hade lagt ut en chatt där folk kunde skriva istället för att skriva på fb och instagram. Och folk kommenterar "skönt" att sajterna ligger nere. Hrm...sist jag kollade var det 100% frivilligt att att ha ett fb- och/eller instagramkonto... 🤪
 
Kommer inte in alls + minns nog inte mitt lösenord så blir kul. Använder både fb och Messenger en del för mitt företag så det var ju mindre bra 😂
 
Instagram verka fungera utan problem men kommer inte in på Facebook.

Ryssen som anfaller??? :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:
 
Ryssen som anfaller??? :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:
Meta själva säger att det var en "technical issue" men de skulle å andra sidan aldrig erkänna att de hade problem pga angrepp. Men det verkar som om ryska intressen skapat en hel del cyberoreda på andra håll idag, så helt osannolikt är det väl inte.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att ändra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Jag fick ett meddelande i torsdags av en av mina fb vänner. Idag fick jag som synes ett nytt. Jag tycker inte att språket stämmer...
Svar
7
· Visningar
714
Senast: Rosett
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
570
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
Svar
12
· Visningar
1 251
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp