Facebook vänner...

Jamtland

Trådstartare
Måste man acceptera alla förfrågningar man får? Jag har fått en vänförfrågan av en människa som jag inte finner något som helost utbyte av att prata eller maila med, kan jag då bara klicka bort henne fast vi känner varandra IRL? Ser hon att jag klickat bort henne?

Jenny

Sv: Facebook vänner...

Nu sitter jag inte på facebook men det borde nog vara så att hon märker om du svarar nej, ja. Sen är det väl inte hela världen att svara Ja heller för att undvika att möjligtvis såra eller skapad en pinsam situation. Den lite mer vuxna approachen.

Hon far inget meddelande om att du svarat nej men darmot kommer hon val forr eller senare marka att hon inte har dig i sin "vanner lista" vilket med andra ord betyder att du tackat nej till hennes van-forfragan :)

Jag tror att hon kommer att se att hon kan göra en vän-förfågan igen om du svarar nej. Och vissa gör en förfrågan igen då...
Jag brukar bara strunta i att svara. Då står det bara pending friend confirmation, och personen ifråga kan inte adda mig igen liksom.

Jag har åtta "vänner" som jag inte vill acceptera. Så ond är jag :devil:

/Jonaz

och så får man meddelande om ifall du tackat ja. Om en vecka bör hon väl fundera på varför du inte tackat ja...
Men du kan tacka ja och begränsa henne så hon ej kan se bilder etc

Visst kan jag adda henne nu och "plocka" bort henne sen om hon blir lika jobbig på FB som hon är IRL?

Jenny-som försöker vara "vuxen" och acceptera folk som de är...

*delvis knapplån*

Har fått en vänförfrågan från någon jag inte har den blekaste aningen om vem det är. Har försökt rota i "hjärnkontoret" men kan inte komma på vem det kan vara. Är det oartigt att fråga på FB vem personen är och hur vi haft kontakt?

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 809
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 288
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: miumiu
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
729
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka