honung

Trådstartare
Har sökt efter trådar om detta men inget funnit.

Upplys mig. Varför ska man ha det, vad gör man där och HUR gör man? Jag har registrerat konto, försökt söka på gamla klasskamrater men min stad FINNS inte i the facebook world ju! :mad:
Och vad betyder allt..ja...alltså inte ordagrannt men på internetska.
 
Sv: Facebook

Det finns en Bukefalos grupp där :-)

Anslut dig till Sweden nätverket så hittar du kanske fler?
 
Sv: Facebook

Det finns en Bukefalos grupp där :-)

:eek: Gör det? Wow, I´m in!

Jag har ännu inte fattat liksom riktigt vitsen med det hela, mer än att det är ett community precis som alla andra - bara att det är fruktansvärt hippt just nu med facebook?
 
Senast ändrad:
Sv: Facebook

Så många bukefalister, och ändå ingen så få svar i den här tråden? :confused::crazy:
 
Sv: Facebook

Jo, det var väl det första jag gjorde. Plus några till. Men än så länge ter sig facebook för mig som typ jag kan tänka mig att lunar är, fast detta är då något mer 'vuxenlegalt' som går ut på playaround - tidsfördriv...:D Men liksom, jag hittar inte nyttan med det, VAD är det som är så himla bra med facebook som skiljer sig från andra communitys? Det känns lite som hemsida & gästbok-light, med späckat av tekniska finesser. Men man kanske ska nöja sig med det? :p
 
Sv: Facebook

applications is the shit. hitta mig där, Aleksander Wistrand så kan jag dela med mig av lite leksaker jag har.
 
Sv: Facebook

Jag heter Karin Spåman. Jag har fastnat för en massa roliga funktioner som "movie-quiz" Göra pussel av dina bilder, pricka in vilka städer du har varit i på kartan, tävla i hur många städer som du kan pricka in på en karta, osv.

Men visst, lite tidstjuv är det ju. Men det är kul att få kontakt med folk som man inte har sett till på länge. Jag letade givetvis upp mitt gamla jobb, Canal+ och såg vilka som har Facebook där bland mina gamla arbetskompisar.
 
Sv: Facebook

Varför är jag inte förvånad... :D

För tillfället är jag förvånad över att det dels, är såpass många bukefalister där, dels - att det inte är fler...:crazy::D

Det går *host* förvånansvärt fort att skaffa sig nya vanor i livet är dagens visdomsord.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att ändra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
625
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
783
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 277
Senast: manda
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp