Facebookfråga

Tack för snabbt svar. Lite synd kan jag tycka, vore ju kul om man kunde se om man blev stalkad. Naturligtvis bara på positivt sätt :angel:

Vet att jag tidigare följde en blogg och bloggaren kunde se det. Inte exakt mitt namn men var jag befann mig i landet och eftersom det inte var så många som läste bloggen visste hon att det var jag. Vilket absolut inte gjorde något, var bara kul att få ett mail "såg att du varit inte på bloggen, vad tycker du om...?" Så jag tänkte att det kanske fanns en liknande funktion på facebook (har ingen aning om hur det gick till med bloggen, är alldeles för oteknisk för det).

Vet att jag tidigare följde en blogg och bloggaren kunde se det. Inte exakt mitt namn men var jag befann mig i landet och eftersom det inte var så många som läste bloggen visste hon att det var jag. Vilket absolut inte gjorde något, var bara kul att få ett mail "såg att du varit inte på bloggen, vad tycker du om...?" Så jag tänkte att det kanske fanns en liknande funktion på facebook (har ingen aning om hur det gick till med bloggen, är alldeles för oteknisk för det).

Tekniken finns men inte tjänsten.

Liknande trådar

IT & mobiler Facebooksidan för min förening (är ordf) hr ändrat. (tror jag vet av vem...) Jag är borttagen som admin plus att inlägg numera måste...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
542
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag har egentligen bara en fundering angående Försäkringskassan och hur det fungerar med meddelande från dem. Sedan jag skiljde mig... 2
Svar
22
· Visningar
2 099
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31