Facebookskit

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 6459
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 909
R

Raderad medlem 6459

Vet någon hur man gör för att ta bort sin wall på facebook? Om man inte vill att den ska synas alls alltså. Är jag blind eller går det inte?

Sv: Facebookskit

Går du in i din profil så kan du ta bort allt. Du måste radera allting manuellt, dvs kompisar, intressen, bilder mm mm. Dock är kontot kvar det kan du inte ta bort, bara ha det vilande. Men jag tror att det går att maila till facebook så kan dom ta bort dig.

Settings - Privacy Settings - Profile

Så kan du välja där att bara du eller ingen alls får se din wall.

Jag vill inte ta bort mitt konto, bara min wall.

Zaga: Jag har tittat där, men vad jag kan se så kan jag bara ställa in vem som får skriva där på min wall, inte vilka som får se den. Eller blir det automatiskt så att om man inte kan skriva så kan man inte se den?
Tillägg: jamen det gör det ju, vad bra! Tack!

Senast ändrad av en moderator:

På hjälpen på den delen står det:
Wall Posts
Use this control to decide who, upon reaching your profile, can see posts on your Wall made by your friends.

Jo, det är sant, jag såg det sen. Som sagt, tack för hjälpen.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 013
Mat Fick syn på ett recept på en reel på Facebook men vet inte vem som lagt ut, så jag lägger mitt hopp till buke 😻 Det jag uppfattade var...
Svar
6
· Visningar
518
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 370
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Vi som letar häst II