Facebookvänner

Modig_Korn

Trådstartare
Har vid något tillfälle lagt in delar av min vän lista i en underkategori som har visat sig vara "resticted" vilket inte är tanken jag försökt åstakomma med placeringen. Nu efter lite om och men har jag lagt tagit bort spärren från berörda vänner, men de kan fortfarande inte se de inlägg som de borde kunna göra. Och klickar man på "visa timeline som..." så står de fortfarande som restricted.

Så kära buke... Vad kan man göra? Hur kan man göra det? Eller är det bara att vänta och se om det ändras av sig självt?

Är det på en dator eller en app som detta har uppkommit?
Tror det bara är en inställningsgrej, när du säger tagit bort spärre från dom berörda hur gjorde du då eller tog du bara bort dom från den där underkategorin?

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 198
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 247
Senast: Rie
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 168
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Jag hade en ganska jobbig upplevelse med en av mina vänner igår kväll, som jag känner att jag skulle behöva bolla lite med er. Vännen... 2 3
Svar
44
· Visningar
12 354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka