Bukefalos 28 år!

Fälttävlan på TV

Sv: Fälttävlan på TV

Wow!

Jag som är en novis, vad är det för vita lappar hästarna har på nosen??
 
Sv: Fälttävlan på TV

Det är något slags plåster som ska underlätta andningen om jag inte helt missminner mig.
 
Sv: Fälttävlan på TV

Jag kan ha blandat ihop det men är det inte så att de som har bäst resultat efter första banhoppningen (som då räknas till lagresultatet) får hoppa ytterligare en banhoppning för att de individuella placeringarna ska fördelas? Så de bästa får gå två hopprundor.
Victoria Carlebäck (ena kommentatorn) bekräftade just detta, de 25 bästa efter första banhoppningen hoppar ytterligare en runda. Båda hopprundorna räknas för det individuella resultatet.
 
Sv: Fälttävlan på TV

Det är ju hästfolk som kommenterar :D

Victoria Carlebäck och Yvonne Åstrand (ja hästmänniska även om hon på TV mest sysslat med nyheter).
 
Sv: Fälttävlan på TV

Är det någon som har koll på vart man kan se kompletta resultatlistan? :) Jag försöker hitta Mark Kyles resultat från terränghoppningen (om han har hunnit starta ännu) men är nog helt fel ute vad gäller listor!
 
Sv: Fälttävlan på TV

Jag tittar här

Oftast går uppdateringen bra men ibland är det segt. Uppdateringen på resultaten då, hinderräkningen är inte alls pålitlig.
 
Sv: Fälttävlan på TV

Hur är det med Mister Pooh - är det en "bukehäst" eller blandar jag ihop den med en annan Pooh-ig häst?
 
Sv: Fälttävlan på TV

Precis när Fredericks skulle ta sig ned för branten så tänkte jag "Hm, undrar om någon har gått omkull här medans jag har varit borta? Det ser halt ut .." och sedan gick det som det gick ..

Och äntligen Mark Kyle och Coolio. Jag är förälskad i hästen! :love:
 
Sv: Fälttävlan på TV

KL

Nu har jag en till fråga, om två stycken i samma lag ramlar av och då blir uteslutna. Vad händer med laget då? De två som har klarat sig. Är hela laget diskat då? Kan de andra två fortsätta individuellt i morgon?
 
Sv: Fälttävlan på TV

KL

Kan någon vänlig själ uppdatera mig a s a p hur det går för Mark Todd PLEASE! :bow::bow::bow::bow::bow:
 
Sv: Fälttävlan på TV

Felfri och verkar klara tiden!

edit: japp han var felfri men fick 0,40 tidsfel och ligger tvåa inför hoppningen :)
 

Liknande trådar

Hemmet Lite tokig rubrik, men så fick det bli! :rofl: Vardagsrummet i lägenheten vi köpt känns lite svårmöblerat, och det stora kruxet är var...
Svar
13
· Visningar
4 080
Senast: Pilot
·
  • Artikel
Hästnyheter Söndagens terrängritt på SM i fälttävlan i Hovdala International Horse Trials visas direkt i webb-tv. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 159
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Även om vi på den här forumdelen kanske inte nödvändigtvis är sådär jättegamla, tyckte jag ändå att det skulle vara kul och höra om det...
Svar
18
· Visningar
1 538
Senast: Jojjosan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp