Fälttävlananstråden 2020!

@eventingmania och @fio Kvarnstrands har ju en hel hög av duktiga ponnyungar och de är ju kusiner om jag fattat det hela rätt. Signe har dessutom idel ädel fälttävlansstam i blodet då hennes mamma är Sofia Andler! Kusinen Elly var det som red EM förra året.
 
@eventingmania och @fio Kvarnstrands har ju en hel hög av duktiga ponnyungar och de är ju kusiner om jag fattat det hela rätt. Signe har dessutom idel ädel fälttävlansstam i blodet då hennes mamma är Sofia Andler! Kusinen Elly var det som red EM förra året.

Ja och även de andra två numera "mammorna Kvarnstrand" (Linda och Frida) var ju aktiva och hyfsat framgångsrika i både hoppning och fälttävlan på ponny :) Frida och jag är barndomskompisar och det var deras stall jag "växte upp" :)
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 950
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 335
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 432
Senast: Hedinn
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 902
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp