Sv: Färg

Tycker det är en jättefin kombination! Funderade själv på ha turkos och orange till Lady men insåg sen att ja inte har någonting i turkos så ja skulle behöva köpa massa
 
Sv: Färg

haha vet du, ja hann maila Mia innan hon skickade sin beställning i USA så nu blir det inget silver/lila träns utan en annan kombo;)
 
Sv: Färg

hihi nää faktiskt inte;), det är oundvikligt att man inte råkar ha samma färger som någon. Men det är kul att ha lite annorlunda:p
 
Sv: Färg

Borde man inte göra en undersökning på färger tex vilken färg som ger bättre snabbhet /uthållighet eller psykar konkurenterna så deras hästar blir trötta.
 
Sv: Färg

Turquois TU 313 tror jag det står på färgkartan. Det står lite smått och suddigt eller så behöver jag gå till optikern;)
 
Sv: Färg

Tack! Men den ser inte så turkos ut på färgkartan?
Någon som har ett sånt träns och vill lägga ut en bild här :) ?
 
Sv: Färg

Tack så mycket, vad glad jag blir!
Tränset är mer genomskinligt än vad som syns på bilden men jag har inga bättre bilder. Jag tycker att det är jättesnyggt, och det är riktigt turkost.
Det är dock svårt att hitta andra turkosa grejer att matcha med.
 
Sv: Färg

Jag har ett turkost täcke, ganska ljust iof men fiint:

img_1147.jpg


Det märket har en hel del turkosa grejer i den serien. Lite åt det mint-gröna hållet dock.
 
Sv: Färg

Knapplån

Jag är på jakt efter ett grönt träns, men tycker att det är skitsvårt att se på kartan hur de olika färgerna ser ut. Någon som ett träns i "vanlig grön", dvs typ som den gröna färgen på en hmm tulpan eller pelargon? Alltså varken mörkgrön, ljusgrön eller neongrön. Hjälp!

Behöver egentligen också smakråd, vad blir snyggast på framtida galoppdress, vitt och grönt eller rött och grönt? Tycker ju flerfärgade träns är finast, men vit och grön dress låter ju finast det med.. Har en skimmell :)
 
Sv: Färg

Vit och grönt på galoppdress låter jättesnyggt, och syns bättre än rött&grönt i "gyttret" på banan :)
 
Sv: Färg

Mycket smart! Varför färg på utrustningen när man kan färga hästen?! Tror det blir det nya.............
Attans då skulle man haft en skimmel, bruna blir svårare att färga.
// Linda
 
Sv: Färg

Tjoho vilken bra ide! Jag är ju ett fan av bruna hästar dessutom, då kan jag slå två flugor i en smäll :)

limona: Jaa du har rätt, jag tror jag äntligen bestämt mig! Efter ca 2 månaders vel ;)
 
Sv: Färg

Asch! inte då! Bara att bleka på! ;)
I värsta fall får du väl färga han svart? eller varför inte sån där snygg mörklila ton? :d
 
Sv: Färg

Jag gillar blålila. Tror att hans brunröda ton kommer att störa så det inte blir så snyggt.
Men va fan, de e väl bara att prova. Man får passa på nu när det är vinterpäls. Blir det fult får man vänta att tävla tills han fällt färdigt.
// Linda
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 301
Senast: TinyWiny
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
461
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
781
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
641
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp